Нaйпoпулярнішими гaлузями кoнфeрeнцій, відпoвіднo дo дaниx ЛКП «Aгeнція з підгoтoвки пoдій», є мeдицинa (40% від зaгaльнoї кількості заходів), наука (38%), ІТ (10%), бізнес (8%) та економіка (4%). Згідно із результатами дослідження, більшість опитаних перебуває у Львові від 2 до 3 днів (78%). За цей час було опитано 12 організаторів та 410 делегатів найбільших конференцій, які відбувалися у Львові протягом року. *** ЛКП «Агенція з підготовки подій» (Lviv Convention Bureau) є підрозділом Львівської міської ради, метою якого є розвиток конференц-індустрії міста та супровід організаторів у проведенні конференцій у Львові. Здебільшого делегати дістаються до Львова потягом (67%), власним або службовим авто (25%); рейсовим автобусом скористались 5%, а літаком – 3% від усіх опитаних відвідувачів конференції. Протягом 2015 року Інститут міста на замовлення ЛКП «Агенція із підготовки подій» проводив дослідження конференц-індустрії міста Львів. Економічна вигода для міста від проведення 10 конференцій (організатори яких надали інформацію про виручені та витрачені кошти) у 2015 році становила 10 489 778, 00 гривень. Одна особа витрачає в середньому 791 грн. Завдяки йому ми можемо краще розуміти, який пакет послуг може запропонувати місто, щоб делегати залишилася максимально задоволеним, а організатори – знову обирали Львів для своїх конференцій». протягом одного дня перебування у Львові (у порівнянні з 650 грн у 2014 році). Протягом 2015 року у Львові відбулося 237 конференцій, у яких взяли участь близько 38 000 делегатів.
Опубликовано 7 марта, 2016 автором AdminGWP
У Львові провели дослідження конференц-індустрії
В рубрике Полезное